onsdag, april 11, 2007

Kärlekskalaset 2 - I Bacchi Namn

"Kärlekskalaset 2 - I Bacchi Namn" hölls i Nyllets kvarterslokal i Åkersberga. Gråsvärd, Silvers och övriga drägg stod på gästlistan :D

Och btw, varning för lättklädda bilder!... ;)


Kylskåpsinventering innan partajet. Med tanke på att dryckerna på bilden endast tillhör sex personer undrar jag var resten fick plats med sin dryck? :P


Nyllet from Hell \m/


Dans som bara tusan!


Martin X3 in action, hehe.


Torun försökte som vanligt verka liten och oskyldig, och misslyckades som vanligt fatalt frammåt småtimmarna.


Johan dansar satan :)


Welcome to Kärlekskalaset! Sit down and have a Martin!


Frida ville tydligen lyda det rådet..? ;)


"Och kom ihåg barn, ni skall icke använda narkotikum, ty jag skall ha allt sådant för mig själv!"


Emilia är däckad ;)


Nico röker ganja! Eller kanske inte? ;)


Oj vad fina alla blev på den här bilden ;P


Åkesson sitter och är snygg/emo i ett hörn.


PAAARTY!


Stordal däckade med nån brud. Hette hon Vanja?


Det börjar bli sent verkar det som. Linda, Åkesson och Malin ser lite däckade ut ;)


Men icke då! Jag hittade Hannas hatt, och sen var det party igen!


Minst sagt! Kläderna börjar åka av på både folk och fä... ;)


Video från halvnakensdansandet (låten som vi dansar till just här är The Bloody Irish Boys - Enniscorthy in a Bottle).


Martin omger sig med storbystade halvnakna Gråsvärd, fy på honom! Det där aset Martin alltså...


Stordal och Åkesson smeker, som brukligt, varandra.


Dessvärre finns inga bilder på när massa Gråsvärd och Silvers streakade halva kvarteret. Här håller folk på att klä på sig igen ;)


Stordal missade dock Johan som stod bakom honom och lagom till att fotografen sa "NU!" drog ned hans boxers ;)


Helt galen fest! Tack som fan till alla som var där! :D

9 kommentarer:

Nico sa...

Men, vafan :D

Nyllet sa...

Gah! Mina ögon!

Anonym sa...

"Torun försökte som vanligt verka liten och oskyldig, och misslyckades som vanligt fatalt frammåt småtimmarna."
hahahahahha! ok jag erkänner.. *ser rädd ut*

Och den sista bilden var lite kul för det där var jag inteberädd på vilket i och försigm inte syns *hjälp* :D

Anonym sa...

oj nu skriver8stanvar) jag sådär konstigt igen *skämms*

Svedski sa...

OMG! Hahahahahahaha!!! Och så lite fler OMG OMG OMG!

Reon sa...

Fucking Lol!!11

Frukta min nakenhet! ^^

Martin sa...

Stordal är som bäst när han är som minst påklädd :D

Lite som färsk pasta...

Ludde sa...

På något sätt känns det som om jag har sett det där genitaliet förut, förmodligen för att Martin gillar att blotta sig när han går å pissar.

Nyllet sa...

Det tror jag inte. Stordal är väldigt urin-blyg. Han pissar alltid långt ifrån alla andra. Han får rampfeber annars.